Zatím vám nic neříká zkratka anglických názvů SEO? Pokud ne, hned zjistíte, oč se vlastně jedná. SEO je zkratka pro Search Engine Optimization – neboli optimalizace pro vyhledávače. Což v praxi znamená, že upravujeme webové stránky tak, aby byly na předních příčkách ve vyhledávačích. Už si myslíte, že jde o skvělý nástroj, jak nastartovat své podnikání? Máte mizernou nebo velice nízkou návštěvnost vašich stránek? Ale zároveň si myslíte, že by pro lidi mohly být vaše webovky zajímavé? Tímto způsobem se dá zajistit vyšší návštěvnost, jestliže máte například eshop na internetu, tak musíte být vidět a právě proto také existuje takzvaná služba SEO. Dostane vás na přední příčky ve vyhledávačích, abyste byli vidět https://www.seolight.cz/.
Ke každému klientovi přistupujeme individuálně
Nastavení webu není jednoduché, ale my známe vše, co je k tomu potřeba. Hned několik faktorů ovlivňuje, jak moc úspěšní ve světě internetu budete. Zejména se jedná o on-page faktory a off-page faktory.
- On-page faktory
Návrh klíčových slov – pro úspěšný web potřebujete mít také vhodně zvolená a nastavená klíčová slova. Jedná se o první důležitou část samotné optimalizace.
Seo analýza – další krok, kde ukážeme obecné chyby na webu. Tento další krok řešíme až tehdy, jakmile jsou všechna klíčová slova vhodně nastavená.
- Off-page faktory
Do této kategorie se řadí linkbuilding. Znamená zpětné odkazy. Budování linkbuildingu by mělo být pravidelné, jen tak se dosáhne maximálního a dlouhodobého účinku.
PR články – základní odkazy, které nabízejí nízkou cenu a vysoký efekt. PR články doporučujeme vhodně kombinovat s revolučními PR články, které jsou svou kvalitou ještě výše, a proto se dá tímto způsobem skvěle cílit na maximální efektivitu.
Revoluční PR články – oblíbené revoluční PR články představují vysokou kvalitu a dlouhodobý efekt.
Tematické PR články – nejvyšší možná kvalita odkazů. Jedná se o revoluční PR články, které jsou publikovány přímo a zcela konkrétně na daný web.